Analytics

dinsdag 10 april 2012

Lachen met de papa


Twee weken terug lag ons Kaat in het ziekenhuis. Ze had een bacteriële infectie opgelopen. Ik heb er een foto van, maar ik durf hem niet te bloggen. Bovenstaand een paar foties van onze trooper op dag drie. Het is een taaie. Echt een taaie.

Anyhoo, die crisis is nu achter de rug. Kristin stond er op om bij haar te blijven slapen, ondanks haar vergevorderde zwangerschap. Als ze niet zo'n buik zou hebben, je zou niet weten dat ze zwanger was. Het was stressvol voor alle betrokken partijen, grootouders incluis, maar je ziet er nu niets meer van.

Kaat begint echt te praten nu, het zijn nog geen volzinnen, maar ze slaagt er goed in om de wereld rondom haar te beschrijven.

Op dag drie in het ziekenhuis zit ze op mijn schoot naar mijn buik te kijken. Op een gegeven moment trekt ze een deugenietenkop en zegt ze: "Papa baby buit!"  Waarop ik zeg: "ik heb helemaal geen baby in mijn buik!" en zij dan weer: "Mama, mama! Papa oot baby buit." Kristin kon nauwelijk haar lach inhouden, maar deed ons huwelijk toch gestand met: "maar nee schatje, papa heeft geen baby in zijn buik!"

Waarop ons Kaat dan weer zei: "Papa! Ditte buit, oot baby!, hahahahahaa"


Lachen met de papa dus :)

2 opmerkingen:

  1. tss, en als ik diezelfde opmerking maak is t ni grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt dus alleen nog maar erger naarmate ze ouder worden hé Sam... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Long ago in a galaxy far away.